Feather brows - Obočie v tvare pierka? Nový trend v úprave obočia?

0:48 Unknown 0 Comments




Už sme sa stretli s rôznymi trendami v oblasti obočia. Najikonickejšie podľa mňa boli extrémne tenké, extrémne hrubé alebo nedávno pretláčaný trend "messy brows" alebo neupravené obočie.

Ale vždy sa nájde niečo čo ma vždy prekvapí. Odhliadnuc od toho, že sa využívajú rôzne metódy ako si premeniť obočie na také aké chceme, napríklad s technikou lepidlo plus korektor - čím si "vyzmizíkujete" obočie a môžete čarovať ako sa vám len zapáči.

Niektorí, ktorí používajú svoju tvár ako plátno, tak pomocou vyššie spomenutej metódy si môžu potom nakresliť obočie vyššie, nahradiť ho rôznymi materiálmi (od prírodných cez syntetické až po také, ktoré by ma osobne v živote nenapadli).

Ale to je tá umelecká stránka pohľadu. Teraz sa vráťme ku každodennej rutine. Poznáte to - vytrhať, prečesať, dokresliť, zafixovať a ideš. To je asi bežné skoro u každej slečny/pani, ktorá chce mať pekné vyzerajúce obočie. Alebo možno nie...

Tento trend, na ktorý som natrafila na internete sa celkom rýchlo rozširuje, keďže som si ho všimla už aj na instagrame. A viete, čo je na instagrame to je "cool" a "in".



Hovorím o trende Feather Brows alebo Pierkové obočie. Neviem si to predstaviť, že by to niekto nosil bežne, ale ako taká umelecká expresia, tak s tým nemám problém. Pravdepodobne je to aj tak určené, len viete ako to je. Ľudia radi... skúšajú... tak som zvedavá (pravdepodobne v USA a v Ázii) koľkí to budú reálne nosiť na každodennej báze. Uvidíme... Ale aby ste mali predstavu ako to vyzerá, tu je pár obrázkov.

Ako vidíte, Feather brows, dosiahnete tak, že nájdete si horizontálny stred vo svojom obočí a postupne ho od stredu smerom nahor a nadol vyčesávate a následne fixujete, aby si udržal tvar "pierka". Je to crazy, ale na umelecké fotky a výtvory efektné.

Čo si myslíte o tomto novom trende, čo začal po internete kolovať? Vyskúšali by ste ho niekedy? Ja asi len ak by som mala crazy chvíľku, len na "umelecké" účely. :)







You Might Also Like

0 comments: