Fashion trendy na leto 2017

5:54 Unknown 0 Comments

Trendy prichádzajú a odchádzajú, ale štýl navždy ostáva.

Nejako som začať musela, tak som nadhodila tento citát. Hovorí pravdu... a veľkú. Rôzne trendy či už sú to úplne nové alebo staré "zrecyklované" nájdu si čas a miesto vždy. Nie som nejaký vyznávač každého módneho trendu, ktorý sa objaví, ale tieto letné mi celkom "šmakujú".  Preto si ich dnes predstavíme.





Výrazné farby! 

Ak ste sa predtým báli nosiť výrazné odtiene farieb, tak zoberte trochu odvahy, pretože toto leto je to o farbách. Výrazná ružová, žltá alebo ktorákoľvek iná spraví zázrak. Pravdaže bez oblečenie bez potlačí, paternov a iných ozdôb.


Flower power a.k.a. všetko kvetované je in

Presne tak ako čítate či len malý akcent v podobe šatky, čelenky alebo jednoduchej kvetovanej blúzky či nohavíc, kvety teraz dominujú. Pre tie odvážnejšie, v pohode sa zahaľte celé do kvietkov.


Art Pop alebo Popart

Popart alebo pop-art (skratka z angl. popular art - „populárne/ masové umenie“) je dominantný smer výtvarníkov 60. rokov 20. storočia, ovplyvnený populárnou kultúrou a komerčným umením, inšpirujúci sa veľkomestskou kultúrou a jej vizuálnymi prejavmi (fotografiafilmreklamamasmédiákomiksy).

Nejdote sa nie som taká múdra, múdra je pani Wikipédia, ale v skratke, oblečenie ktoré vo Vás evokuje tento typ trendu, tak jednoznačne s ním zahviezdite. Ja by som okrem vyobrazených modelov z móla pridala aj bežné topy s artpop tématikou, keďže buďme reálne, nie každá máme milióny na úplne najdrahšie clothes. Ale dá sa s módou všemožne hrať.


Všade samý overál

Áno, áno ani tento rok nebudú chýbať overály, aj keď priznajme si, že v niektorých situáciach nie je dvakrát najšťastnejšia voľba, ale jeho jednoduchosť a praktickosť nikdy neomrzí! Neviete čo na seba? Alebo ako skombinovať Vaše oblečenie? Overál to spraví za Vás, už len prihodiť vhodnú obuv a doplnky a môžete ísť. Teraz sú trendy overály zo všemožného materiálu. Jednoducho fantázii sa medze nekladú.


Legíny a bezrukávové svetre zo 70-tych rokov

 Ako som písala v úvode, niektoré nové trendy nestarnú a niektoré staré sa nám postupne vracajú. Nie je tomu inak ako aj v prípade legín, pri ktorých momentálne dominujú "kožené" resp. "rockerské", ale nespravíte chybu ani s pestrofarebnými, jednoliatymi či s určitým paternom. To isté platí aj pri "svetroch našich starých otcov". Takže hor sa do toho! Ak niektorí z kúskov už doma máte, noste ich!


Troška kože 

Zakončila by som to mojím obľúbeným trendom, ktorý je troška odvážnejší, ale zároveň aj vkusný. Všetko podstatné máte zahalené, ale spod priesvitných častí Vášho oblečenia Vám kúsok kože vytŕča. Na leto praktické a budete zároveň neodolateľná. Všetko čo ste chceli aby v lete bolo.



Na záver by som len doplnila, že tých trendov je oveľa viac. Toto je len môj výber, ktorý sa mi páči alebo istým smerom sa mi pozdáva. Je na každom čo si oblečie, hlavne, aby ste sa cítili pohodlne, sebavedomo a spokojne v tom čo nosíte. Móda má byť zábava pre Vás, takže sa nenechajte obmedzovať trendmi. Tie sú tu pre nás ako inšpirácia a buď si ju vezmeme alebo nie, je to každého slobodné rozhodnutie. :)

Majte krásny zvyšok dňa a vidíme sa čoskoro pri ďalšom článku.

Pictures source: VOUGE

You Might Also Like

0 comments: