Wam toned smokey-eye makeup tutorial

8:45 Unknown 0 Comments



Po dlhšom čase, konečne pridávam niečo na blog. Chcem sa ospravedlniť za svoju nečinnosť, ale mala som toho pomerne celkom dosť na práci, hlavne čo sa školy týka.
Posledného pol roka, som nič iné nerobila len chodila do školy, písala zápočty, ňúrala sa v knihách, skúškovala a štátnicovala. Popri tom som ešte do práce chodila a sem tam som pomohla aj na dome. Troška dosť toho bolo, ale všetko sme zvládli v zdraví a v pokoji a to je hlavné :).

Síce mám ešte jeden rest na august, ale pevne verím, že to už bude malina. :) Momentálne čakám na desiatu hodinu večernú, kedy ja, môj priateľ a naši dvaja kamaráti vyrazíme na dovolenku do chorvátska. Beriem si so sebou aj zrkadlovku, tak sa budem snažiť nafotiť pekné fotky a spraviť video dokumentáciu.

Zatiaľ si však užite moje videjko kde hrá prim hnedá farba s oranžovou. Líčenie sa hodí skôr na večerné nosenie a kto chce môže pridať aj linku a umelé mihalnice. :) Líčenie som vytvorila pomocou paletky Makeup Revolution -  BBB Fortune Favours the Brave 30 Eyeshadows.

Tutoriál nájdete pod obrázkom :) Zatiaľ sa majte. Čoskoro sa ozvem!




You Might Also Like

0 comments: